Hop til hovedindholdet

AVALAK logo

Tilmeld: AVALAK's generalforsamling 2017


Dato og tid

Lørdag d. 4. november 2017 kl. 11:00 til søndag d. 5. november 2017 kl. 02:00

Tilmeldingsfrist

Mandag d. 30. oktober 2017 kl. 00:00

Sted

Det Grønlandske Hus Aarhus, Dalgas Avenue 52, 8000 Aarhus C Det Grønlandske Hus Aarhus
Dalgas Avenue 52
8000 Aarhus C

Tilmeld: AVALAK's generalforsamling 2017


Arrangementsbeskrivelse



Kære AVALAK'kere, medlemmer og studerende



Det er blevet tid og du er inviteret til AVALAK’s årlige ordinære generalforsamling 2017!

Der vil hertil være snacks, frokost, middag og fest efter generalforsamlingen!

Alle er velkommen til at deltage – uanset om man er medlem, også hvis man ikke er medlem endnu.


Dato: Lørdag d. 4. November Kl. 11:00
Sted: Det Grønlandske Hus i Aarhus, Dalgas Avenue 52, 8000 Aarhus C


Tilmedlingsfrist: 28. Oktober 2017


GENERALFORSAMLING:
Generalforsamlingen er der hvor du har mulighed for at høre hvad AVALAK har gjort for dig det seneste år og hvad vores plan er for fremtiden.

Som medlem af AVALAK, har alle ret til at stille op til bestyrelsesposterne. Vi søger nye, friske, inspirerende og engagerede personer i vores hovedbestyrelse. Kom og vær med til at præge de studerendes vilkår og muligheder i en aktiv studenterorganisation. Vi har vi brug for en som dig!

Brænder du for, at styrke grønlandske studerendes muligheder, levevilkår og stemme i pressen, overfor politikere, regeringen og andre uddannelsespolitiske interessenter? Har du lyst til at formidle informationer om almene danske studie relateret forhold for nye og kommende studerende i Danmark? Har du lyst til at få indflydelse og prøve dine kompetencer af i en bestyrelse? Har du lyst til at udvide dit netværk?

Så har vi plads til en som dig i AVALAK’s bestyrelse og styrk dit CV!

Vil du stille til op til bestyrelsesposterne i AVALAK? Så er du mere end velkommen til at skrive din motivation, vi vil anbefale, at du forbereder dig. Så stil dig op som kandidat til AVALAK’s hovedbestyrelse til generalforsamlingen.

Du får en fantastisk mulighed for at blive en del af et godt team og få et stærkt netværk af andre engagerede og dygtige studerende på tværs af hele AVALAK.

Her får du muligheden for at præge og være en del af en organisation, med stort potentiale!

DEADLINES:
Forslag til ændringer til AVALAK’s vedtægter skal være i AVALAK's hænde senest 21. Oktober 2017.
- Ved forslag til ændring af vedtægter skal det nævnes, hvilken paragraf der er tale om, det konkrete forslag til følge.
- AVALAK’s vedtægter findes via dette link: http://bit.ly/2wwgTaQ

Forslag til dagsorden skal være i AVALAK's hænde senest 21. Oktober 2017.

Forslag skal sendes til: naestformand@avalak.org

DELTAGELSE:
Hver lokalforening kan sende 5 delegerede foruden medlemmerne af AVALAK’s hovedbestyrelse. Yderligere deltagere har ingen stemmeret.

TRANSPORT:
De 5 stemmeberettigede, fra hver lokalforening, får refunderet transport af AVALAK, så husk at gemme kvitteringen! Kvitteringerne skal med refusionblanketten sendes til kasserer på : kasserer@avalak.org
Refusionsblanket: http://bit.ly/2xZiSbd

Er du ikke stemmeberettiget og vil du deltage, kan du spørge din Lokalforening i AVALAK om de kan refundere dine transportudgifter. Der tages forbehold for lokalforeningernes økonomi.

Fælles togtur er mulig - for mere info kontakt din lokalforening!

DAGSORDEN:
Endelig dagsorden vil blive sendt ud, så snart den er klar.


NB: Vi tager forbehold for ændringer.


AVALAK ataatsimeersuarnerani takus’ - Vi glæder os til at se jer til en spændende dag og hyggelig aften! Vel mødt!


Ikinngutinnersumik / Med Venlig Hilsen
AVALAK’mi Siulersuisuunerit
AVALAK Hovedbestyrelse

Find vej til arrangementet

Klik for at se et kort med stedets placering hos Google Maps >